Thursday, December 3, 2009

My New Toy

Eveverybody...let me present to you.....

So, bila dah ada gitar ni maksudnye aku dah start class...yeay!!

Memula amoi kat kedai tu pujuk aku beli gitar warna pink...PINK???!!!!

Certain things memamg comey la warna pink, e.g. aku nyer blog template ni...hahahaha..ampun..ampun!!

But seriously, can u imagine me with a pink guitar??? Dahla sampai RM400 ++. Aku ni takat2 nak goreng depan students je. Bukannya nak buat concert ka hapa. Pehtu dia pujuk aku beli guitar yang ada built in mic. Waa..kagum aku jap. Tapi diulangi..aku bukannye artis..setakat dalam kelas yg tak berapa besar tu..Insya Allah...students aku kompem boleh dengar.


Kelas aku not bad la. One-to-one session. Aku mati2 ingat kene study ngan bebudak sekolah n kompem la aku yg paling TUA (ehem..) and yg paling tak berpengetahuan. Bonus, cikgu aku hensem..hehehe dah tua tapi hensem.

Okay, sape leh bagi nama best kat gitar aku ni..aku banje kat Tony Roma's.

7 comments:

  1. jelesss nyer akuuu.. nnt ko dah blajar.. lepas tu ajar aku lak ek.. aku ada gitar.. tp tak reti men..hampeh kan?? nama gitar tok ko - bobo..

    aisyah

    ReplyDelete
  2. Tahniah kerana anda peserta pertama pertandingan ini. Pemenang akan diumumkan nanti sekiranya terdapat lebih drpd 5 penyertaan. Maceehhh.

    Bobo..hehehe comey!

    ReplyDelete
  3. BOBO....

    aku rasa nama tu agak tua...(nada dengkisss)
    aku rasa: TOYEN (tucin+oren)

    ReplyDelete
  4. Apsal x TUYEN or CINOR..??hahahaha
    nanti aku ingat nak gi buat sticker la.
    Tunggu lagi 3 entry. Cewah..mcm ramai je baca aku nyer blog ni.Padahal pusing2 korang je...(-_-")

    ReplyDelete
  5. Aku nak bagi gaks...bley la..bley la..sebab ku nak makan kat Tomy Roma's...
    Ok mari kita kaji...sah2 gitar ko hitam..so aku rasa dia jantan..
    Kalau jantan..nama2 cute tak sesuwei...
    Jadik aku kasik nama..jeng..jeng..jeng..
    Tommy...lagik comey..
    Cth ayat:

    "I miss my Tommy..."..or "I desperate wanna play my Tommy"..[wah gilaks ayat sex in the city ni..hehhe]
    Kalau tak kasik nama Mr.Big..kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  6. Owh...ni laki aku nak masuk gak..
    Sebab tak bley ko nak banjer aku sorang jer...

    So..dia cadangkan nama JOJO..sempena nama Joe Wings yang main gitar untuk Wings..LOL!

    Ok pasni bley tak nk buh nama mak aku masuk entry ni?

    So kira pastu entry closed kan?Hahahhaha

    ReplyDelete
  7. Wanja..makcik cadangkan nama...

    SPOOKIE

    Ok ko dah boleh tutup contest ni..
    Mak aku tak makan Tomy Roma's pun..nama tu pun laki aku bagi lepas aku paksa dia tenung gitar ko sampai juling!

    ReplyDelete